Jukka

No maksoin tänään 90 euron jäsenmaksun.

Jussi

HOX! Alla äsken lähettämässäni viestissä eilisen vuosikokouksen pöytäkirja.LUKEKAA KOHTA 11 JÄSENMAKSU 2024. JÄSENMAKSU ON 90 € JA ERÄPÄIVÄ 26.4.2024. ERITTÄIN TÄRKEÄÄ SAADA NUO RAHAT TILILLE AJOISSA, USETA MAKSUT ERÄÄNTYVÄT NYT HUHTIKUUN LOPUSSA. JJ

Jukka

Miten se on,kun maksoin tämän vuoden alussa 70 euroa jäsenmaksua. Viime kauden jäsenmaksu on myös maksettu. Eli maksanko mitä vuosikokouksen jälkeen?

Jussi

Jalkapalloseura Iltatähti ry

Vuosikokous

Pvm . 18.4.2024
Aika 18.00
Paikka Heinäpään jalkapallohalli, kokoustila
Läsnä Kari Alatarvas, Jukka Pekka Vuolukka, Jorma Mustonen, Arto Oikarinen, Miska Visuri ja Juhani Jarva

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus
Puheenjohtaja avasi kokouksen kello 19.15.
2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja pöytäkirjantarkastajien ja äänten laskijoiden
valinta
Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Kari Alatarvas, sihteeriksi Juhani Jarva ja pöytäkirjantarkastajiksi Arto Oikarinen ja Miska Visuri.
3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
Kokous todettiin laillisesti koollekutsutuksi ja päätösvaltaiseksi.
4. Esityslistan hyväksyminen
Esityslista hyväksyttiin.
5. Toimintakertomus 2023
Sihteeri esitteli toimintakertomuksen 2023. Toimintakertomus hyväksyttiin.
6. Tilinpäätös 2023
Tilinpäätöstä ei voitu käsitellä kirjanpito-ohjelmassa ilmenneen teknisen vian vuoksi. Tilipäätös esitellään ja käsitellään myöhemmin keväällä tilinpäätöksen valmistuttua.
7. Vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille
Käsitellään tilinpäätöksen valmistuttua.
8. Puheenjohtajan valinta
Seuran puheenjohtajaksi toimintakaudelle 2024 valittiin Kari Alatarvas. Onnea.
9. Uuden hallituksen valinta
Hallitukseen valittiin Kari Alatarvas, Vesa Kuronen, Arto Oikarinen, Markku Niemi, Juhani Jarva varsinaisiksi jäseniksi. Varajäseniksi Miska Visuri, Jukka Pekka Vuolukka ja Pekka Ollikainen.
10. Tilintarkastajien valitseminen
Yhdistys on kirjanpitolain mukainen pienyritys, eikä siis tarvitse tilintarkastusta.
11. Jäsenmaksu 2024
Jäsenmaksuksi päätettiin v. 2024 90 €. Maksu erääntyy maksettavaksi 26.4.2024. Seuran tilinumero
FI16 8000 1979 265 494.
12. Toimintasuunnitelma 2024
Sihteeri esitteli toimintakertomuksen. Toimintakertomus hyväksyttiin.
13. Tulo- ja menoarvio
Tulo- ja menoarvio käsitellään tilinpäätöksen yhteydessä.
14. Muut asiat
Kokouksessa ei käsitelty muita asioita
15. Kokouksen päättäminen
Puheenjohtaja päätti kokouksen kello 19.05.

___________________ ___________________
Kari Alatarvas Jussi Jarva
puheenjohtaja sihteeri

___________________ ___________________
Arto Oikarinen Miska Visuri
pöytäkirjantarkastaja pöytäkirjantarkastaja

Jukka

Minulle olisi tuo hyvä vuoro,koska omaishotajana olisin silloin vapaana.Kuten 9.30-11.00 vuoro mahdollistaa osallistumaan. Terv. Jukka I.

Jukka

Toukokuun vuorot ma ja to klo 18:30 - 19:30 Garam Masala Areenalla lisätty nimenhuutoon.