Vellu ilmoittautui in

La 2vikaa matsia auki..

Juha

En ole tulossa treeneihin toistaiseksi polvivaivan takia, minulla on pallo, jos joku kaipailee niin Pateniemestä löytyy!

Jukka

Kuuskymppisten turnaus on pelattu. PuPa/Iltatähti jäi niukasti alkulohkoon. Välierät ja finaali ratkottiin rankkareilla. Kultaa vei Valtti/Gnistan, hopeaa Warkaus JK/Reipas ja pronssia FCD. Kaksi parasta oli PuPa Iltatähden lohkosta. Tarkemmat tulokset löytyvät sivulta

Jussi

Jalkapalloseura Iltatähti ry
Hallituksen kokous
Asialista
Pvm. 24.6.2024
Paikka Heinäpään palloiluhalli - neuvotteluhuone
Läsnä Kari Alatarvas pj., Jorma Mustonen, Pekka Ollikainen, Tuomo Hooli, Jussi Jarva siht.

1. Avaus
Puheenjohtaja avasi kokouksen kello 18.50.
2. Kassatilanne
Kassatilanne kohtuullinen, rästissä olevia maksuja ei ole. Jäsenten on tärkeää maksaa harjoitusmaksut aikoinaan eli aina kuukauden viimeinen päivä, summa 30 € / kk.
3. Maksutilanne hallivuoromaksuista
Osa harjoitusmaksuista maksamatta, maksettava viipymättä. Etukorteilla maksetut harjoitusmaksut ilmoitettava Jussille s-postilla, maksun suuruus ja aikaväli sekä maksupäivä on käytävä viestistä ilmi. Näitä tietoja ei tilitapahtumien kautta saada.
4. Maksutilanne jäsenmaksuista
Osa jäsenmaksuista maksamatta, nämä on viipymättä maksettava seuran tilille. Jäsenmaksun suuruus 90 € / vuosi.
5. Turnausjärjestelyt / Iltatähden järjestämät turnaukset
Kenttävaraukset ovat tehtynä, alustavat tuomarivaraukset myös tehty. Turnausten ajankohdat tässä, 65 turnaus 17.8.-18.8.2024. 70 turnaus 10.9.2024. Makkaramyynti järjestyy mimmijoukkueen toimesta molempiin turnauksiin. Pallot on hankittu. Tulospalveluvastaavana Miska Visuri. Talkoomiehiä tarvitaan useita kentällä hoitamaan tarvittavia tehtäviä, tervetuloa.
6. 65-joukkue, kemiläisten kanssa kaksi joukkuetta?
Turnaukseen osallistutaan kahdella joukkueella, sekä KTP:n että Iltatähden nimillä.
7. Mainosten myynti nettisivuille
Asiaa selvitetään ja ohjeistetaan myöhemmin.
8. Lopputurnausten osallistumismaksut
Kotiturnauksista ei synny maksuja, reissuturnausten maksut muodostuvat majoituksesta ja matkakustannuksista, jotka pelaajat maksavat itse, Palloliiton turnausmaksu jyvitetään osallistujille tasajaolla ja maksetaan seuran tililtä.
9. Kokouksen päättäminen
Puheenjohtaja päätti kokouksen kello 19.45.

Jorma

Alotellaan Juhannuksen viettoa perjantaina heti aamusta. Maanantaina jatketaan terenejä,
HYVÄÄ JUSSIA
musti